Wednesday, June 18, 2008

lawak mengena

Pada suatu hari ahmad dan rakan karibnya, hasan pergi memancing di sebuah lombong terbiar. Lama menunggu ikan melekat di mata kail, ahmad mula merasa bosan dan berkata sesuatu pada hassan. "Hassan aku ada suatu cerita. Nak dengar tak?"

Hassan : cerita aper?
Ahmad : Nanti kalau aku bercerita, kau kena ikut perkataan belakangnya boleh?
Hassan : yelah.......

Ahmad pun memulakan cerita nya

Ahmad : Satu hari aku pergi memburu.
Hassan : Memburu
Ahmad : Aku masuk kedalam hutan.
Hassan : Hutan
Ahmad : Tiba-tiba aku terasa nak terberak.
Hassan: Berak
Ahmad : Aku berlari ke semak.
Hassan : Semak.
Ahmad : Aku pun berak.
Hassan : Berak
Ahmad : Satu hari aku pergi memburu lagi.
Hassan : lagi.
Ahmad : Aku terasa nak berak dan aku pergi ketempat yang dulu.
Hassan : dulu.
Ahmad : Aku lihat tah! aku sudah tidak ada.
Hassan : Ada.
Ahmad : Aku pun tertanya2.
Hassan : tanya.
Ahmad : Siapa makan tahi aku??
Hassan : aku.
Ahmad : kau????? HAHHAHhahhahhah!!

No comments:

Add to Technorati Favorites
blogarama - the blog directory
TopOfBlogs Top Humor blogs